Skip to main content
Αττικό Νοσοκομείο Ζώων
Αττικό Νοσοκομείο Ζώων
Μέλος του Ομίλου Πλακεντία

24ωρος Κτηνίατρος Αθήνα – Επείγοντα Περιστατικά 24/7

Άμεση κτηνιατρική φροντίδα για επείγοντα περιστατικά,
24 ώρες το 24ωρο – 365 ημέρες το χρόνο

Άμεση αντιμετώπιση επείγοντος

Η ομάδα βρίσκεται σε συνεχή ετοιμότητα για τη διαχείριση κάθε επείγοντος περιστατικού
  • Δυνατότητα άμεσης διάγνωσης και αντιμετώπισης
  • Η προτεραιότητα καθορίζεται με βάση την κρισιμότητα κάθε περιστατικού.

Πότε να επικοινωνήσετε άμεσα

Καλέστε άμεσα αν το κατοικίδιό σας παρουσιάζει:
  • δυσκολία στην αναπνοή
  • τραυματισμό ή αιμορραγία
  • πιθανή δηλητηρίαση
  • έντονη αδυναμία ή κατάρρευση
  • ξαφνικά ή ανησυχητικά συμπτώματα

Πρόσβαση

Εύκολη πρόσβαση από την Ανατολική Αττική και τα Μεσόγεια, καθώς και από τα βόρεια προάστια μέσω της Αττικής Οδού.

Για προγραμματισμένα περιστατικά

Η εξυπηρέτηση μη επειγόντων περιστατικών πραγματοποιείται κατόπιν ραντεβού.

Το Αττικό Νοσοκομείο Ζώων

  • Από το 2007, μία από τις πρώτες οργανωμένες 24ωρες κλινικές για ζώα συντροφιάς στην Αττική
  • Mέλος του Ομίλου Κτηνιατρικών Κλινικών Πλακεντία

Υπηρεσίες

  • Eπείγοντα περιστατικά (24/7)
  • Παθολογικά και χειρουργικά περιστατικά
  • Oρθοπεδικά, καρδιολογικά, δερματολογικά
  • Διαγνωστικός και απεικονιστικός έλεγχος
  • Eνδοσκοπικές εξετάσεις
  • Nοσηλεία και παρακολούθηση

Συνεργασία με Κτηνιάτρους

Υποστηρίζονται παραπομπές περιστατικών με ενημέρωση και επιστροφή μετά την ολοκλήρωση.

Η Ομάδα

Η ομάδα βρίσκεται σε συνεχή ετοιμότητα για τη διαχείριση επειγόντων περιστατικών.

Υποδομές

  • χώροι εξέτασης και αρχικής εκτίμησης

  • διαγνωστικό εργαστήριο

  • απεικονιστικό τμήμα

  • χειρουργικό τμήμα

  • μονάδα ενδοσκόπησης

  • μονάδα νοσηλείας

Τι λένε οι κηδεμόνες

Marianna Halikia
12 Ιουνίου 2026

Marianna Halikia

Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ όσα έκανε η χειρούργος κ. Μυλωνά και η ομάδα της για τον 15χρονο σκύλο μας. Ανέλαβαν ένα εξαιρετικά δύσκολο χειρουργείο λόγω διάτρησης του λεπτού εντέρου, σε μια στιγμή που η κατάσταση του ήταν ιδιαίτερα κρίσιμη και δεν γνωρίζαμε ποια θα ήταν η έκβαση. Μας στήριξαν με επαγγελματισμό, ειλικρίνεια και ενδιαφέρον κάθε μέρα. Τους ευχαριστούμε από καρδιάς που έδωσαν στον Έκτορα μας μια ακόμη ευκαιρία ☺️
Giannis Salpigktis
8 Ιουνίου 2026

Giannis Salpigktis

Χρειαστήκαμε βοήθεια Κυριακή που ο κτηνίατρος μας δεν ήταν διαθέσιμος παρά μόνο τηλεφωνικά. Ευχάριστο και καθαρό περιβάλλον. Ο κτηνίατρος που μας υποδέχτηκε γελαστός και καθησυχαστικός. Ο Enzo μας είχε επείγον πρόβλημα με την ούρηση του. Έγινε η απαραίτητη κλινική εξέταση και οι εργαστηριακές εξετάσεις που απαιτούνταν. Πήραμε τα περισσότερα αποτελέσματα άμεσα και κάποια την επόμενη ημέρα. Αφού διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε ανάγκη για επείγουσα παρέμβαση ή παραμονή του σκύλου στη κλινική, οργανώσαμε τα περαιτέρω με τον προσωπικό μας γιατρό. Έμεινα ευχαριστημένος από την υπηρεσία και τη προτείνω ανεπιφύλακτα. Το μόνο που θα μπορούσα να επισημάνω είναι ότι θα μπορούσε να έχει συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες για άμεση κάλυψη των εξόδων για τα ζωάκια που είναι ασφαλισμένα όπως ο Enzo. Αλλά δεν πειράζει. Αυτό δεν αλλάζει την εικόνα που σχημάτισα.
polichromopsaro
6 Ιουνίου 2026

polichromopsaro

Κατά την άποψη μου, είναι απ’όλες τις απόψεις ό,τι καλύτερο υπάρχει σε κτηνιατρικές υπηρεσίες στην Αττική. Θα μπορούσα να γράψω ολόκληρη έκθεση για να δικαιολογήσω αυτό που γράφω, αλλά θα αρκεστώ μόνο στο να δώσω θερμά συγχαρητήρια σε ολόκληρο το προσωπικό, από τους γιατρούς, τους νοσοκόμους, μέχρι και τους εργαζόμενους της υποδοχής. Σε ο,τι αφορά το κοστολόγιο, επειδή κάναμε τα πάντα στο νοσοκομείο (επίσκεψη, εξετάσεις, επέμβαση, νοσηλεία κλπ), πρακτικά είναι το σύνηθες -αν οχι ελαφρώς πιο οικονομικό- για κτηνιατρικές πράξεις, ωστόσο στη συγκεκριμένη κλινική, σε μεγάλη αντίθεση με άλλες, ανταποκρίνεται στην ιατρική κατάρτιση, στον επαγγελματισμό, στο αυθεντικό ενδιαφέρον τόσο για το ζώο όσο και για τον κηδεμόνα, στη διαθεσιμότητα ανά πάσα στιγμή για το οτιδήποτε, και φυσικά στην αποτελεσματικότητα σε αρκετά “δύσκολα” περιστατικά σαν το δικό μας (σκύλος 15 χρονών, καρδιοπαθής, σοβαρή επέμβαση ανοιχτής κοιλιάς κλπ). Ευχαριστούμε και πάλι πάρα πολύ για όλα!
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΟΡΦΑΝΙΔΟΥ
1 Ιουνίου 2026

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΟΡΦΑΝΙΔΟΥ

Πήγαμε το Γκρέυ μας το γαλλικό μας μπουλντόγκ σε πολύ σοβαρή κατάσταση !! Ο κος Μπάρκουλης και η κα Μυλωνά κατάφεραν να τον έχουμε πάλι κοντά μας!!! Δέκα μέρες που είμασταν κάθε μέρα εκεί είδαμε ότι όλοι οι γιατροί είναι πάρα πολύ ευγενικοί με χαμόγελο και σου εξηγούν τα πάντα αναλυτικά!! Οι νοσηλευτές και οι νοσηλεύτριες όλοι και όλες με το χαμόγελο και την ευγένεια!! Οι κοπελες στην ρεσεψιόν καθώς και ένας κύριος παρά πολύ εξυπηρετικοί κάθε μέρα που τηλεφωνούσα πάντα με ενημέρωναν. Επίσης την Πέμπτη το βράδυ που πήγαμε τον Γκρευ στα επείγοντα ήταν ο γιατρός κος Κορδογιαννης ένα νέο παιδί με χαμόγελο και ευγένια που μας κατατοπίσε πλήρως. Ευχαριστούμε για όλα!!! Σταύρος, Παρασκευή και Γκρευ!!!!
Sophia Papadopoulou
24 Μαΐου 2026

Sophia Papadopoulou

Πρόκειται για ένα νοσοκομείο ζώων που διακρίνεται για τον επαγγελματισμό, την ενσυναίσθηση και το ειλικρινές ενδιαφέρον της ομάδας των γιατρών του, τόσο απέναντι στους μικρούς ασθενείς, όσο και απέναντι στους κηδεμόνες. Παρά το γεγονός ότι το δικό μου πέρασμα από κει δεν είχε αίσιο τέλος για τον πολύ άρρωστο γατούλη μου Σπούκι, οι γιατροί μας αντιμετώπισαν ανθρώπινα, με ευαισθησία, αλλά και με όλη την καλή διάθεση να βοηθήσουν και να προσπαθήσουν με κάθε τρόπο να βοηθήσουν τον μικρούλη μας…. Φαντάζει προφανές και υποχρεωτικό για κάθε επαγγελματία, όμως δυστυχώς πρότερη πάρα πολύ κακή εμπειρία με άλλη κλινική με έκανε να δω τη μεγάλη διαφορά στην αντιμετώπιση τόσο του ζώου όσο και εμού της ίδιας…. Οφείλω να τους επιβραβεύσω για την έντιμη αντιμετώπιση σε ό,τι αφορά το οικονομικό κομμάτι (άλλη μια μεγάλη διαφορά σε σύγκριση με την άλλη κλινική που προανέφερα, καθώς μου χρέωσαν κοστοβόρες εξετάσεις που δεν έγιναν ποτέ στο ζώο που απεβίωσε), για την υπομονή, τη λεπτομερέστατη επεξήγηση, την προθυμία να βοηθήσουν με κάθε τρόπο, την ειλικρινή έκθεση της κατάστασης του ζώου αλλά και την κατανόηση της αγωνίας μου γι’ αυτό. Τους ευχαριστώ για την ανθρώπινη πάνω από όλα αντιμετώπιση, και θέλω να το κάνω επώνυμα κι από καρδιάς: τους κύριους Μπάρκουλη, Παπαδήμα και Καρασερίδη, που πήραν ιστορικό για την παραμικρή λεπτομέρεια που αφορούσε τον μικρούλη μου και υπήρξαν ευγενέστατοι, τη γλυκύτατη κυρία Λωρίδα που μου εξήγησε τα πάντα για την κατάστασή του και με βοήθησε πολύ, μου πρότεινε λύσεις και είχε κάθε καλή διάθεση να επιχειρήσουμε να βοηθήσουμε το ζώο, αλλά και την κυρία Βασιλοπούλου στην υποδοχή και γραμματεία, που υπήρξε ευγενέστατη, καλοσυνάτη και υποστηρικτική στη δύσκολη απόφαση που πάρθηκε για τον μικρούλη μας….. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω τις κυρίες Ποζουκίδου και Αναγνωστοπούλου. Την πρώτη για την ειλικρινή και χωρίς περιστροφές παρουσίαση της τελικής κατάστασης του ζώου, που υπέφερε από τη ραγδαία επιδείνωση της ήδη περίπλοκης και δύσκολης κατάστασής του, και τη δεύτερη που μου έδωσε το χώρο και το χρόνο να αποχαιρετήσω τον Σπουκάκο μου, αντιμετωπίζοντάς με με κατανόηση, διακριτικότητα και πραγματική αγάπη και τρυφερότητα απέναντι στο ζώο…. 🐈‍⬛❤️
fwteinh stergiou
21 Μαΐου 2026

fwteinh stergiou

Η κα Δημητρίου στάθηκε δίπλα μας σε μια πολύ δύσκολη στιγμή, όταν πήγαμε το σκυλάκι μας την Μάγια με στροφή στομάχου. Από την πρώτη στιγμή χειρίστηκε την κατάσταση με απόλυτο επαγγελματισμό, ψυχραιμία και μεγάλη γνώση, κάνοντάς μας να νιώσουμε ασφάλεια και εμπιστοσύνη. Ήταν εξαιρετικά ευγενική και με πραγματική ενσυναίσθηση απέναντι τόσο σε εμάς όσο και στη Μάγια. Μας εξήγησε αναλυτικά κάθε βήμα της διαδικασίας, απάντησε σε όλες μας τις απορίες και φρόντισε να είμαστε συνεχώς ενημερωμένοι. Το σημαντικότερο όμως ήταν η φροντίδα και η αγάπη που έδειξε στη Μάγια. Την περιποιήθηκε με μεγάλη προσοχή και ενδιαφέρον, δείχνοντας πόσο αγαπά πραγματικά τα ζώα και πόσο αφοσιωμένη είναι στη δουλειά της. Την ευχαριστούμε από καρδιάς για όλα και τη συστήνουμε ανεπιφύλακτα σε όποιον θέλει έναν εξαιρετικό κτηνίατρο και πάνω απ’ όλα έναν άνθρωπο με ανθρωπιά και αγάπη για τα ζωάκια μας. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως και η γραμματειακή υποστήριξη ήταν εξαιρετική. Όλοι ήταν πολύ ευγενικοί, εξυπηρετικοί και πρόθυμοι να βοηθήσουν.
Marilena Fotiadi
20 Μαΐου 2026

Marilena Fotiadi

Καλημερα!! Είμαι η ΤΖΟΤΖΟ μια σκυλίτσα 15 χρονών .. Με πήγανε στο νοσοκομείο με ελλειπή οξυγόνο και με βάλανε τρέχοντας σε κλωβό οξυγόνου αμέσως και συνήλθα !! Μετά όμως το ξαναέπαθα και διαγνώστηκα με παράλυση λάρυγγα , οπου χρειάστηκα χειρουργείο.. Με ανέλαβε όμως η χειρούργος μου και φίλη μου πλέον με τόσες ώρες που περάσαμε μαζί ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΥΛΩΝΑ και μου έδωσε μια δεύτερη ευκαιρία για ζωή!! Όλοι τους μέσα σε εκείνη την αίθουσα με πρόσεχαν πάρα πολύ και μου μιλούσαν γλυκά!! Τους αγάπησα όλους και τους είμαι ευγνώμων που μπορώ τώρα και ξανατρέχω, να κάνω κοιλίτσες να με φιλάνε και να αναπνέω ξανά φυσιολογικά!! Γουφ γουφ
Kiki Giorozoglou
20 Μαΐου 2026

Kiki Giorozoglou

Ευχαριστούμε από καρδιάς όλους τους γιατρούς και ιδιαίτερα την χειρουργό κυρία Μυλωνά, που έσωσαν το σκυλάκι μας. Όταν όλα έδειχναν πολύ δύσκολα μας έδωσαν ελπίδα και τελικά χάρισαν στη Τζοτζο μας μια δεύτερη ευκαιρία για ζωή στα 15 της χρόνια. Είμαστε ευγνώμονες!!
Giorgos Michailidis
6 Μαΐου 2026

Giorgos Michailidis

Είναι δύσκολο να γίνονται αντικειμενικές αξιολογήσεις για τέτοιου είδους τοποθεσίες λόγω του συναισθηματικού φόρτου των καταστάσεων αλλά θα ήθελα να κάνω την δική μου αξιολόγηση μιας και χρειάστηκε πρόσφατα να πάμε τη σκυλίτσα μας, την πήγαμε εκτάκτως καθώς είχε δύσπνοιες, της βρήκαν πνευμονική ίνωση, μας είπαν τι μπορούσαμε να κάνουμε για να την βοηθήσουμε και ότι κάποια στιγμή θα ήταν θέμα χρόνου, το διάστημα που την γυρίσαμε σπίτι της κάναμε ότι μπορούσαμε και στο ενδιάμεσο είχαμε τακτική επικοινωνία με τους γιατρούς για να βλέπουν και αυτοί την εξέλιξη του ζώου, μου άρεσε καθώς έπαιρναν και αυτοί από μόνοι τους τηλέφωνο να μάθουν, δυστυχώς το ζωάκι μας κατέληξε αλλά με τη βοήθεια τους καταφέραμε και της δώσαμε μια ποιοτική παράταση της ζωής της, όταν ενημερώσαμε την γιατρό ότι το ζώο κατέληξε ήταν κι εκείνη φορτισμένη από την κατάσταση που δείχνει ότι ενδιαφέρονται για τα ζώα, ελπίζω να μην χρειαστεί για κάποιο ζωάκι σας να το επισκεφτείτε αλλά αν χρειαστεί το προτείνω
ioanna genova
28 Απριλίου 2026

ioanna genova

Είναι απίστευτα εξυπηρετικοί και ενδιαφέρονται πραγματικά για τα ζωάκια. Μου έτυχε ένα περιστατικό με μια αδέσποτη γάτουλα που είχε χτυπηθεί από αυτοκίνητο και οι κτηνίατροι έκαναν τα αδύνατα δυνατά για να τη σώσουν. Συνεργάζονται με τον Δήμο Σαρωνικού και υπήρχε πλήρης επικοινωνία σε κάθε στάδιο με συνεχή ενημέρωση για την κατάσταση του ζώου. Η φροντίδα, η ευαισθησία και η αφοσίωσή τους προς τα ζώα είναι πραγματικά αξιοθαύμαστες.
Pete K.
25 Απριλίου 2026

Pete K.

I’ve read the reviews and I love my dog and I’m very careful where I take him. I needed assistance for my German Shepherd last Saturday and the doctor was more than helpful. I was worried about bloat and she took the time to take my dog to the back examination room and gave him a fast ultrasound, he was already shaved from an episode earlier in the week. Logical prices, ask me the history of my dog and the symptoms he’s been showing. My biggest worry for the evening was distended belly or better known as bloat. Thankfully she checked them out and he wasn’t in that condition. Would I return? Yes without a second thought.
Αναστασια Δημητρελη
19 Απριλίου 2026

Αναστασια Δημητρελη

Ηθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου από το Αττικό Νοσοκομείο Ζώων, εκφράζοντας την απόλυτη ικανοποίησή μου για τη φροντίδα που έλαβαν τα δύο μου σκυλάκια, η Τρούφα και ο Ρόκυ. Αρχικά, νιώθω την ανάγκη να αναφερθώ στην προσωπική μου κτηνίατρο, την κα Δημητρέλλου Άση, η οποία δεν εργάζεται στο συγκεκριμένο νοσοκομείο, αλλά είναι ο άνθρωπος που εμπιστεύομαι απόλυτα για την υγεία των ζώων μου. Με τη δική της καθοδήγηση απευθύνθηκα εκεί, κάτι που αποδείχθηκε εξαιρετική επιλογή. Από την πρώτη στιγμή, το προσωπικό έδειξε επαγγελματισμό, ευγένεια και πραγματικό ενδιαφέρον. Ιδιαίτερα θα ήθελα να ευχαριστήσω τη γραμματεία συνολικά για την άψογη εξυπηρέτηση, με ξεχωριστή αναφορά στη Σταυρούλα Χωματα, η οποία ήταν πάντα πρόθυμη και υποστηρικτική. Ξεχωριστή μνεία αξίζει και στον αξιολάτρευτο νοσηλευτή Λευτέρη Σπανάκη για τη φροντίδα, την ηρεμία και την ανθρωπιά του. Επίσης, ευχαριστώ θερμά την πρώτη γιατρό που μας ανέλαβε ως έκτακτο περιστατικό, την Αναστασία Γιαχαλή, για την άμεση ανταπόκριση και την υπευθυνότητα που έδειξε, καθώς και όλους τους υπόλοιπους γιατρούς που συμμετείχαν στη φροντίδα. Η αντιμετώπιση προς την Τρούφα και τον Ρόκυ ήταν άψογη – με φροντίδα, υπομονή και αγάπη, σαν να ήταν δικά τους ζώα. Η επικοινωνία ήταν ξεκάθαρη, με αναλυτικές εξηγήσεις σε κάθε στάδιο, κάτι που μου έδωσε μεγάλη ασφάλεια. Οι εγκαταστάσεις ήταν καθαρές και οργανωμένες, ενώ ο εξοπλισμός σύγχρονος και πλήρης. Πάνω απ’ όλα, όμως, ξεχώρισα την ανθρώπινη προσέγγιση. Σίγουρα πρόκειται για έναν χώρο που μπορώ να εμπιστευτώ ξανά. Σας ευχαριστώ θερμά για όλα!
FRANK Z
19 Απριλίου 2026

FRANK Z

Η καλύτεροι

    Σε επείγον περιστατικό, καλέστε άμεσα

    Άμεση κτηνιατρική φροντίδα για επείγοντα περιστατικά,
    24 ώρες το 24ωρο – 365 ημέρες το χρόνο